wtorek, 1 listopada 2011

Znajdujecie się na blogu Mrocznej Szamanki. Jest to dziewczyna, która żyje w plemieniu Agara. Oto kilka zasad żądzących tym plemieniem.
• Totalny brak kopiowania treści! Jeśli zobaczę mój tekst na czyimś blogu powołam się na obronę praw autorskich.
• Nie toleruje komentarzy typu: 'fajny blog. Możesz wejść na mój?' albo 'zobacz co ostatnio dodałem na swoją stronę!'. Nie potrzebuję tu reklam.
• Posty będą dodawane co tydzień, chyba, że:
©Nie będę miała możliwości wejścia na net,
©Wymyślę coś ciekawego i będę chciała się tym od razu podzielić,
©Nie będę miała żadnego pomysłu,
©Sytuacja wybiórcza.
• Zawsze przyjmuję pozytywne opinie i ciekawe pomysły.
• Jeśli chcesz mi coś wyprzeć, pogadać sobie ze mną lub się pokłócić pisz na gg: 33304340
• Jeśli masz jakieś pytania zadaj je w komentach lub na gg. Zależnie od wagi pytania odpowiem na nie w komentarzu lub kolejnym poście.
• Masz jakiś ciekawy pomysł, lub chcesz czegoś ode mnie? Napisz do mnie maila na ten adres saphirakb@gmail.com
• Chociaż nie toleruję reklam w komentarzu, to jeśli jakiś blog mi się spodoba, to go wyróżnię.
• Od razu uprzedzam, że jeśli historie fantastyczno-przygodowe nie są w twoim typie, to możesz kliknąć na taki czerwony przycisk po prawej stronie na górze.
• Wiem, że nie piszę jak Tolkien, albo Doile, ale mam dopiero 13 lat i nie wiem wszystkiego.

Dziękuję za przestrzeganie regulaminu i życzę miłej lektury.

Mroczna Szamanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz